duminică, 27 noiembrie 2016

Suport fantastico-vesel


Pentru ca a aparut necesitatea unui suport...

Am folosit o bucata de parchet laminat pe care am gaurit-o in 2 puncte si am scos capetele unei sirme, apoi am imbracat sirma in pasta de hirtie igienica - pentru o ancorare perfecta a celor 2 siluete:


Dupa uscare, am continuat cu armatura din sirma pentru restul siluetelor:


Le-am imbracat in pasta de hirtie igienica si am mai adaugat citeva spirale de sirma (necesare si ele)


Dupa uscarea bazei de pasta de hirtie igienica am modelat cu lut cu uscare la aer detaliile celor 2 figurine:


Am finalizat postamentul cu pasta mediu acrilic si pietricele de decor:


Am pictat intregul ansamblu cu vopsele acrilice...in culori vesele/stridente/turbate... si l-am lacuit:



 Pentru ca am vrut un suport vesel pentru tigarile noastre si functional... (cine a folosit tigara electronica stie ca sint grele, nu stau in siguranta nici in picioare, nici culcate...si mai ales cind sint puse la incarcat...asta am avut in vedere cind am inceput acest proiect)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu