duminică, 27 noiembrie 2016

Piticii lui Mos Craciun...

Materiale:
-2 sticlute de lapte
-hirtie brosuri de reclama
-servetel
-adeziv pva pentru lemn
-pasta de hirtie igienica
-lut cu uscare la aer
-vopsele acrilice
-lac pe baza de apa.

Partea I:
1.- se spala, se scoate eticheta si se taie marginea superioara a 2 sticlute de laptic (danonino, in cazul meu);
2- se umplu cu hirtie brosuri de reclame -asta pentru a nu deforma sticluta la pasii urmatori;
3- se aplica o bucata de servetel cu adeziv pva pentru a asigura hirtia din interior;
4- se fac bocanceii din pasta de hirtie igienica, adaugind si in jurul bazei pentru a nu se desprinde ulterior.


Partea II:
5- se modeleaza direct pe suportul dat cu adeziv pva nediluat fesul si bocanceii din lut cu uscare la aer (eu am folosit lut "Das");
6- dupa uscarea pasului 5 se modeleaza restul piticului, respectiv hainuta si minutele, se completeaza fesul, apoi dupa uscarea acestora se modeleaza barba si nasul.
7- se picteaza cu vopsele acrilice si se lacuieste (grundul este optional, dar se recomanda atunci cind suprafetele nu sint albe ca in cazul meu, ca grund am folosit vopsea lavabila)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu