joi, 29 iunie 2023

Felinar - diorama

 Am inceput cu un felinar simplu, metalic, cu sticla, pentru lumanare (era deschis la partea superioara). Am lipit o instalatie led pe banda pe o coala de plastic care a devenit "tavanul felinarului, iar cutia cu bateriile am montat-o deasupra. Pentru ca am vrut o forma de acoperis de casuta am completat cu polistiren dens:


Dupa 2 straturi de pasta de hartie igienica:
Planuri si inceputurile "podelei":
Podeaua am ales s-o fac din polistiren extrudat, placata cu "piatra" din bucatele de cofrag de oua (suplimentata cu adeziv pva, vopsele acrilice). Copacul l-am modelat din sarma, banda floristica, adeziv pva, chit de cutit, vopsele acrilice si muschi:
Piesa centrala este o bancuta pe care am facut-o din spatule de lemn:

Acoperisul la final:

-dupa "sindrila" de hartie de 300g/mp, adeziv pva, vopsele acrilice.

Rezultatul final:


-planta cataratoare am realizat-o din sarma floristica, adeziv pva, vopsele acrilice, frunzisul din material de imprastiere pentru machetare, florile din ata, nisip si vopsele acrilice.
-stropitoarea - capacel de plastic, hartie, scobitoare, adeziv si vopsele acrilice

-un "sal" din material textil pe bratul bancutei


-palariuta- ambalaj bomboane de ciocolata, vopsele acrilice, ata, hartie de matase pentru floricele
-pahare- pipeta de plastic, sarma, vopsele acrilice
-sticla- print 3d, vopsele acrilice si o bucatica din eticheta sticlei originale
-plantute si floricele- muschi, hartie, sarma, diverse tipuri de material de imprastiere pentru machetare.


Si iluminat:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu