joi, 2 martie 2023

Gara pentru trenulet

      Ne-am dorit cu totii un trenulet care sa mearga in jurul bradului de Craciun, insa eu am vrut si o gara ... potrivita ca dimensiune pentru trenuletul cumparat, asa ca m-am apucat de treaba ... cu carton de legatorie, cu o instalatie de leduri pe cablu... Intai am realizat baza si cladirea la interior:


Apoi am finalizat exteriorul:




La trenuletul cumparat am modificat vagonul cisterna in vagon de calatori cu carton de legatorie, o parte dintr-o cutie de pringles. Pentru ca am vrut si lumini in acest vagon am facut un acoperis/capac pentru vagonul de marfa care ascunde cutia cu baterii a instalatiei de leduri pe sarma. Am vopsit intreg trenuletul cu sine cu tot pentru o tenta mai realistica:






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu