luni, 28 ianuarie 2019

Om de zapada....fara zapada...

De data asta totul a inceput cu o instalatie cu stelute pe baterii, pe care am cumparat-o crezand ca are lumina alba asa cum era scris pe eticheta....si care s-a dovedit a avea 4 culori...

Am vrut un om de zapada care sa tina instalatia ca pe o ghirlanda de luminite...asa ca am trecut la treaba...
Baza am facut-o din 2 pet-uri de 5l, unul pentru trunchi si unul modificat pentru capul cu fes. Manusile si bocancii le-am cioplit din foi de polistiren extrudat suprapuse, iar bratele dintr-un tub de carton (de la folia alimentara terminata) taiat in doua.
Am creeat volum la "burtica" cu hartie din reviste si am asigurat totul cu banda:

Am aplicat peste tot un strat de pasta de hartie igienica cu completari ulterioare pentru uniformizare, apoi dintr-o bucata de plovar tricotat am realizat fesul si fularul si le-am aranjat pe baza inmuiate in aracet.
La manusi am montat o bucla deschisa de sarma de care urma sa agat la final instalatia (asta... pentru ca am vrut sa fie demontabila, ca in momentul in care omul va fi depozitat in asteptarea urmatorului craciun, sa pot proteja instalatia prin impachetarea ei).
Am creeat din polistiren extrudat un "cadou" cu nisa pentru cutiuta cu baterii asa incat intrerupatorul sa fie accesibil, iar cablul pana in spatele bratului l-am ascuns in urmatorul strat de pasta de hartie igienica.
Am realizat detaliile: ochii si nasul din portelan rece, 2 nasturi de plastic, mansete din pasta de hartie igienica.
Pentru pictat am folosit intai vopsea lavabila, apoi vopsea alba pe baza de apa si vopsele acrilice pentru detalii.

Cine spune ca nu pot avea un om de zapada de craciun...cand nu e zapada afara...?!?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu