duminică, 25 iunie 2017

Casuta cu etaj - decoratiune de perete

Materiale:
-olana ceramica (nu trebuie sa fie noua)
-polistiren extrudat
-pasta de hirtie igienica
-lut cu uscare la aer
-bete de frigarui, scobitori, bete profil
-carton subtire ambalaje
-zat de cafea
-adeziv pva pentru lemn
-vopsele acrilice 
-lac (optional)
Intai am construit din polistiren extrudat treptele si platforma balconului pe care le-am atasat cu adeziv pva si consolidat cu pasta de hirtie igienica.
Am perforat olana la partea de sus si am introdus o sfoara care va servi la agatarea pe perete, peste ea am construit din pasta de hirtie igienica profilul acoperisului si cel de de-asupra usii principale.
Elemente decorative:
- tigla- carton subtire -in cazul meu acoperis marca Milka :) 
-tulpina plantei- pasta de hirtie igienica
-frunzisul si iarba- pasta de zat si adeziv pva 


-usi, ferestre, cutie de scrisori - lut cu uscare la aer
-balustrade si burlan- bete de frigarui si scobitori
Dupa pictarea cu vopsele acrilice:

Urmeaza sa o lacuiesc cu lac pentru yahturi pentru ca va fi expusa afara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu